Medlemsskab

3 TYPER MEDLEMSKAB

Lillebjørn ejes og drives af Foreningen til Lillebjørns Bevarelse.

Alle, der ønsker at støtte op om arbejdet med at bevare Lillebjørn som en aktiv og synlig del af miljøet omkring Randers Havn og på Randers Fjord, kan blive medlem af foreningen.

Ifølge vedtægterne kan der tegnes 3 typer medlemskab:

Medlemskab af Foreningen til Lillebjørns Bevarelse er et støttemedlemskab med fordele:
  • Du kan som medlem deltage i foreningens generalforsamling og nytårskur.
  • Du kan, hvis du har lyst til mere, måske være med til at vedligeholde skibet, sejle som besætningsmedlem eller deltage i den daglige drift.
  • Du kan minimum 4 gange hvert år på dage, hvor skibet ikke er booket, deltage på aftensejladser for medlemmer til kun 50,00 kr. per person.
  • Du kan deltage i events ombord på skibet med vinsmagning m.v. til fornuftige priser efter efterspørgsel og interesse.

Kontingentet fastsættes på den årlige generalforsamling i marts måned og opkræves i maj måned.

Indmeldelse i Foreningen til Lillebjørns bevarelse

Udfyld og send nedenstående indmeldelsesblanket og bliv medlem af Foreningen til Lillebjørns Bevarelse. Ved indsendelse af blanketten og medlemskab af Foreningen til Lillebjørns Bevarelse accepterer du, at vi – så længe du er aktivt medlem af foreningen – opbevarer persondata jf. foreningens politik.

Ja, jeg/vi indmelder os hermed i Foreningen til Lillebjørns Bevarelse

Felter markeret med * skal udfyldes.

På forhånd tak for henvendelsen.